Knäcka ryggen

Nu ska jag snart iväg till min kiropraktor och knäcka ryggen. Det ska bli så skönt men det gör så jäkla ont när han gört, man tror lixom att man ska dö när han häver sig på. Efter jag varit där ska jag till synsam och jobba förmiddagen, det känns väl sådär men jag måste ju göra det. Jag har inte jobbat så mycket dom senaste dagarna så nu går jag in lite extra och jobbar hihi. Jaja det blir säkert bra hoppas jag. Ikväll blir det Harry´s med John och Maria tror jag, vi får väl se vart vi hamnar någonstans det blir säkert bra hoppas jag.

Nej nu är det bäst jag ger mig av så ajg inte kommer försent=)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jag Knäckte ryggen en gång och då blev det värre!

Postat av: Plummsan

Jasså blev den inte skönt. Men det känns rätt okej just nu, men det kanske blir värre vi kan ju hoppas att det inte blir det=)

2007-05-17 @ 02:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback