Körde bil

Idag var pappa och jag ute och körde bil det gick faktiskt jättebra idag. Vi körde lemunda vägen och sen ut vid nykyrka och till maxi. Ja maxi blev vårat stopp jag hade verkligen tomt i kylen och det hade visst pappa med, så vi gick en runda där inne och hittade massor med gott. Pappa snäll som han är betalade idag=) Det var verkligen väldigt snällt av honom. Efter trippen på maxi åkte vi hem för pappa och mamma skulle få besök i kväll så han var tvungen att åka hem med maten så dom kunde fixa iordning, jag skulle ha följt med och ätit men jag orkade=)

Nej nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om det finns något kul på tvn vilket inte är så troligt men ändå=)
Hade så bra.
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback