Ledig

Ja då hade man en ledig dag då hmmm vet inte om jag tycker om det, det finns ju lixom inget att göra när man är ledig. Jag vill nog helst jobba för att inte bli sysslolös, alla andra jobbar ju när man själv är ledig så då sitter man ju bara och inte gör nått. Jag ska visserligen luncha med Lovisa idag och kanske träffa plumms och gå till mormor för mormor tycker att vi hälsar på för lite så vi kännde att det kanske var dags att ta sig i kragen och gå dit. Men vi är även bjudna till Maria ikväll så jag vet inte hur detta blir för man vill ju hinna med alla men det gör man inte på kvällen, det är därför det vore bra om det var någon mer ledig så man kan träffa någon tidigt för då finns det kanske en liten chans att man hinner med alla. Men det är svårt, vi vet inte hur det blir så vi får hoppas på det bästa eller nått sånnt vad vet jag=) Men jag tror nog att det blir bra tillslut iallafall.

Nu måste jag rusa iväg för så jag inte kommer försent till min kiropraktor=)
Hörs kanske senare!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback