Mormor

Jag tror jag har värdens sötaste mormor. När jag kom hem från jobbet satt jag och tog det lugnt på min ballkong, och efter en stund hörde jag att någon ropade mitt namn, först tänkte jag det kan inte vara möjligt jag måste hört fel, men det gjorde jag inte för efter en stund reste jag mig för att kolla vad det var som lät, och när jag tittade lite grann ner så ser jag min mormor stå där och ropa. Jag vet inte hur hon hade sett mig för man kan inte se om någon sitter på min ballkong när man står på hennes, men hon chansade eller nått liknande jag vet inte. Ialla fall så hade hon gjort lite fika så hon ville inte fika ensam så därför tyckte mormor att jag kunde ta och palra mig ner till henne och fika och prata lite grann=) Det var mycket trevligt och gott var det med så det gjorde ju inget att hon ropade på mig hihi. Men jag sa till henne att jag faktiskt har telefon vilket hon vet så att det kanske är lättare att använda den istället, men men detta funkade ju det med. Hon är så söt ibland min älskade mormor!!

Nej nu måste jag fixa lite grann innan jag ska iväg på spinning med Ewa, vi kan ju hoppas att jag klara av detta nu jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men det lär jag väl märka!
Hejdå sålänge=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback