Mysig lördagskväll

Ja det blev riktigt mysigt ikväll. Jag tog mig upp till Annie och Lovisa för att ha en trevlig myskväll. Vi kollade på en skräck film om man nu kan kalla den för det, filmen var precis värdelös jag fatta verkligen inget av filmen den var verkligen krånglig tycker jag allt. Och jag kommer inte ihåg vad den hette heller så det måste ju tyda på att den var dålig. Men det gjorde inte så mycket det var skönt att bara sitta och ta det lugnt med en kväll. Efter filmen satt vi och pratade en väldigt lång stund. Jag kom hem precis nu och klockan är 02.10, men vad gör det när det är helg och allt=)

Nej nu måste jag ta och göra mig iordning för sängen=)
Godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback