Ny dag

Ja då var det en helt ny dag idag=) Det ska bli skönt känner jag, för igår var då inte min bästa dag måste jag säga. Idag blir det Villekulla hela dagen mmm det ska nog gå bra hoppas jag. Jag är glad för att Inga inte ringde i morse och väckte mig för jag hade inte klarat av en morgon till med henne ljuva stämma, det hade blivit för mycket. Det går bra en morgon men inte flera i rad man blir så chockad vaje gång telefonen ringer på morgonen så det är inte sant åt det. Så nu är det skönt att jag vet mina tider idag och imorgon,så hoppas jag att jag får veta om det blir torsdag eller inte med så behöver ju inte Inga ringa mig på hela veckan och det skulle faktiskt vara lite skönt att vakna av klockan=) Haha men det blir säkert bra ska ni se, hoppas mina barn är lika söta idag som dom var igår=)

Nu måste jag verkligen kila iväg så jag kommer i tid till jobbet!
Bye

Kommentarer
Postat av: aft

sanna! grattis till att du kommit in på skolan
önskar dig all lycka och att du får det bra där.
kram aft.

2007-05-30 @ 19:49:01
Postat av: Plummsan

Tack snälla Aft=) Det känns så bra att jag kom in!
Kram

2007-05-30 @ 23:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback