Nykyrka=)

Idag fick jag ringa till min kära vän Linnea och be henne om lift till nykyrka och det tyckte jag var riktigt pinsamt, men jag hade inget val för det var verkligen ingen hemma. Min bror skulle ha kört men han var tvungen att jobba, pappa och mamma är i Frankrike och min faster är borta ingen aning om vart hon har tagit vägen. Men Linnea är så söt, hon tyckte bara att det skulle bli roligt och så men ändå det är pinsamt när man inte träffas så ofta=) Men men det var ju bara skönt att hon kunde göra det, för då kommer jag ju iväg iaf och det är viktigt att vi gör det för Peter och jag har haft svårt att hitta tider som passar båda två så när vi äntligen gör det så vill man ju inte missa, sjunga är alltid avslappnande för mig så det ska bli kul faktiskt. Jag hoppas bara att jag kommer hem innan nio ikväll för då är det ju Wallander-Afrikanen den är rätt bra och jag vill ju inte missa dom, så jag hoppas att vi är klara tills dess så jag hinner=)

Nej nu är det bäst att jag hoppar in i duschen och äter lite innan det är dags att ge sig av=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback