Pyjamas party

Pyjamas partyt gick jättebra barnen dansade och sjöng och åt popcorn, dom hade verkligen jättekul. Vi hade inte så många barn idag heller så det vart inte så rörigt utan det vart väldigt bra=) Sen tackade vi av våran praktikant som har varit på sandslottet i fyra veckor, alla tyckte om henne, hon var väldigt duktig så det var tråkigt att det var sista dagen för henne idag. Annars har vi bara varit ut idag ochd et har varit så skönt.

Nu måste jag rusa för min mobil har äntligen kommit tillbaka nu=) Så nu ska jag förhoppningsvis kunna använda den lite mer en två dagar! Sen ska jag även jobba på synsam sista timmarna för Pia, dom ska åka till lund och hälsa på min kära kusin=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback