Schlager

Ja vad ska man säga om denna kväll då. Hur kunde det gå så dåligt för sverige då, jag är besviken på detta. Visst Serbien var helt okej och jag tyckte om den låten fast man inte rikigt förstog vad dom sjöng förutom det dom sa innan. Men det är ju så synd att det inte ska kunna gå bra för Sverige ju. Jag tycker om The Arks låt jag trodde dom skulle komma bland dom tio bästa, det trodde jag verkligen att dom skulle göra. Men se så fel man kan ha då. Vad ska vi göra nu, vi kanske inte änns kommer att komma med nästa år det vet man ju aldrig när man få kvala. Vad ska vi göra, det känns ju som att man måste göra nått väldigt anorlunda typ nått extremt för att kunna komma bra till. Kolla bara Ukraina dom såg ju ut som dico kulor och dom kom på en andra plats, så jag menar vad som helst skulle ju kunna vinna nu för tiden. Det var inte någon låt som var en äkta schlager låt tycker inte jag. Så vi får hitta på nått rikigt grymt till nästa år så att vi får vara med i leken, för det skulle ju absolut inte vara kul om vi inte kom med i kvalet. Lite deprimerad är man faktiskt efter ikväll och det är synd för jag älskar dessa schlager kvällar=) Men jag hade en trevlig kväll ändå, jag satt hemma hos Annie och Lovisa och vi hejade hela tiden, det var fullt ös på det, och det gillar jag=) Så kvällen i sig har varit riktigt bra, men jag saknade plumms=)

Hoppas alla anda har tittat nu ikväll för detta går bara inte att missa
Natti=)

image30 Stackare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback