Snabba puckar

Skojar folk med mig nu herre Gud vad bråttom allt blev precis=) Först skulle vi inte gå ut alls för jag jobbar imorgon ´så jag hade väl tänkt att bara sitta hemma och ta det väldigt lugnt faktiskt. Men helt plötsligt ringer Botis och frågar om det händer nått ikväll och efter mycket om och men bestämmde vi oss för att gå ut en sväng ikväll för det var ett tag sen alla gick ut tillsammans, men vi kom på det vid nio och vi ska träffas vid tio så nu är det fullt ös på alla, vi får väl se om alla hinner bli klara men det tror jag. Alla kan hinna bara man ger sig fan på att det ska gå så gör det oftast det. Jag hoppas verkligen på att detta blir en rolig kväll med mycket glada skratt=)

Men nu måste jag verkligen skynda mig så jag hinner hihi
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback