Spinning=)

Vilket pass det var jag trodde jag skulle dör eller nått i den stilen, men det var roligt. Jag och Ewa har ju inte kört på ett tag så dettta var vårt första pass, hmmm vet inte om man ska börja som vi men det gör inget det var kul. Hon som skulle ha det var sjuk så det hoppade in en annan tjej som vikarie och hon brukar ha dom tuffa spinningpassen och jag kan lova vem som helst det märktes att hon brukar ha det. Men det var så skönt att komma igång för jag behövde det kännde jag, så jag hoppas att vi kan hålla denna tiden iallafall, vi skulle kolla vad som gick med, för det kan ju vara kul med nått annat med men vi får se vad som finns och vad vi känner för. Jag skulle ju helst vilja köra kickboxning men det får jag inte för mina handleder klarar inte det säger min kiropraktor, så man kanske ska lyssna på en så person, dom har säkert rätt i det men kul det skulle det verkligen vara att få sparka och slå lite hihi. Är det någon som har förslag på vad vi kan köra så skriv gärna det till mig=)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Uggly Betty det är ju bara för kul=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback