Tjej kväll

En jättetrevlig tjej kväll hemma hos Tessan hade vi. Alla tjejer var givetvis bjudna men vi var bara fem stycken som var där. Det var jag, mamma, Maja, Linda och Tessan, men vi hade bara så kul. Vi bakade pizza vilket inte var så lätt för degen var ju så kladig så vi fick ju ha i massor med mjöl för att det änns skulle funka, efter mycket om och men så vart det pizzor och dom var verkligen hur goda som helst, till efterätt vart det frukt som vi gjorde i ugnen men vit blockchoklad jag fick fruktsallad och glass mums var det. Under kvällen vart det många glada skratt och vin, det var bara så roligt så det hoppas jag at vi kommer göra om snart igen=) Nej nu ska jag göra mig klar för kvällen, skulle ha gott till Harry´s med Maria och hennes kompisar men dom sa att det var kast med folk och att det inte var värt 90 kronor för att gå in där, så jag tror att jag stannar hemma då. Det känns ju inte så kul att gå dit kanske när hon säger att det är värdelöst eller, alltså problemet är att lite sugen är jag ju ändå att komma ut lite, men jag vet inte jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra nu=)

Jaja jag skriver kanske imorgon och berättar hur jag har gjort!
Hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback