Trött

Idag har varit en jobbig dag måste jag säga, men jag vet faktiskt inte riktigt varför. Men redan i morse fick jag panik för jag kom inte upp jag var bara för trött, jag låg verkligen i sängen sålänge som det bara gick. Sen kom man till jobbet och jag kunde inte tänka klart jag bara kunde inte det. Barnen var så gulliga och ville bara så ut, men det ville inte jag för det var ju inte direkt så jättekul väder och så hade jag ingen ork att vara ute och leka. Jag brukar inte ha sånna här dagar när jag verkligen är trött, men idag var det otäckt så trött var jag=)
Efter jobbet träffade jag Annie och Lovisa och vi gick en vända på stan och letade tofflor. Sen tog vi en mysig fika på lilla hem, det var riktigt trevligt. Men nu ska jag snart se uggly Betty för det är ju bara så kul så man kan ju inte missa det, men efter det blir det raka vägen till sängen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback