Vädret

Är det vädret som gör mig så trött, jag är trött hela tiden jag orkar inget. Men vädret är ju inte så kul det är ju dystert och grått så jag tänkte att det kanske var det som gjorde att jag blir så himmla trött. Idag ska jag vara på synsam och det var ett tag sen som jag jobbade hela dag så det ska bli interessant, för gillar att jobba där det gör jag inte speciellt mycket. Imorgon är ju balen med så vi kan ju verkligen hoppas att vädret blir trevligare än såhär, för det är inte kul att gå balen om vädret är regn och blask, klänningarna blir ju inte så jätteroliga om det regnar.

Jaja nu måste jag verkligen kila iväg=)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Butter

Om det fina vädret inte kommer tillbaka och slåss lite mot regnet som finns där jag bor blir jag deprimerad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback