valborg

Jag började dagen med att färga linser på synsam för att hjälpa Tessan lite grann, jag vart docj klar vid tolv och då blev det en mysig lunch med plumms. det var en buffé på Hugo hihi alltid lika trevligt. Senare på eftermiddagen gick jag på stan med Carro U för att köpa en ny dress till kvällens utgång. När vi gått en stund dök andra Carro upp för att hon också behövde nya kläder till kvällen=) När vi tyckte vi hade gjort stan gick Jag och Carro U hem till mig för att fixa iordning oss för kvällen mycket trevligt men kläderna vart inte alls som vi tänkt oss från början. Jag hade på mig Carros gula tröjklänning och hon tog min rosa för hon tyckte verkligen inte om att ha den gula, men den var helt okej tyckte jag fast jag inte brukar gilla gult. Efter mycket om och men vart vi klara och då kilade vi över till carro som hade förberett lite kareoke till oss alla=) Det var bara så kul alla sjöng verkligen med allt dom hade, jag tror grannarna hörde oss med för det var riktigt liv på oss där uppe=) Men det är väl så det ska vara antar jag. Det var verkligen roligt att bara sitta där och dricka lite och sjunga. Vid Halv tolv ungefär insåg vi att det kanske var dags att börja gå till stan. Vi gick till Hugo det var ju absolut mindre kul måste jag säga, vi stannade inte så värst länge så kvällen slutade runt ett kanske. Men det var ganska skönt att komma hem skapligt måste jag säga, men det var synd att det inte va så kul ute men det är ju sånnt som händer.

Men om man ska sammanfatta allt lixom så var det jättetrevligt när i vi sjöng och bara tog det lugnt och lite mindre kul när vi hamnde på Hugo tyvärr=)

Nu måste jag höra mig klar för pappa och jag ska ut och köra bil=)
Hejdå sålänge=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback