Vilken dag=)

Ja det har varit en jobbig dag måste jag nog säga faktiskt, jag är helt slut efter denna dag. Först fick jag ju komma tidigare till jobbet för att en var sjuk det gjorde verkligen inget det är ju bara bra för mig alltså. När jag kom hade dom pyjamas party ååå dom är väl så söta allla barnen i masser med olika fina pyjamaser, men eftermiddagen vart lite tuff eftersom jag vart ensam på min avdelning så jag hade fullt ös på dom haha men det gick väl bra tror jag. Men vad ma blir nervös när man sitter där med alla, jag tror jag räknade dom ex antal gånger för att ha koll, men det gick så bra och alla gick hem ganska skapligt så jag kunde komma hem och det är väldigt skönt att jag kunde göra det=)

Men nu ska jag slänga mig i soffan och bara ta det lugnt=)
Ha en bra fredag=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback