Äntligen tillbaka i Värnamo

Nu är jag tillbaka i skolan igen=) Det känns jättekul att träffa alla igen. Jag och Jessica kom vid halv fyra och då var det knappt en människa här. Men Kristoffer och Marcello var här och vi lagade lite mat och pratade om allt som alla hade haft för sig på lovet. Efter ett tag rullade alla andra in och det var mycket trevligt att bara umgås och prata skit. Vid nio rullade Pillan in och var lika glad i hågen som alltid och festat hade hon gjort men ingen var förvånnad hihi Men alla hade haft det hur bra som helst. HIhi ja gud vad roligt det är=)
Men det var väldigt tråkigt att lämna alla mina sötnosar där hemma=) Jag saknat er redan ska ni veta=) Och Tack för att ni gjorde min lov vecka så underbar och fin=)

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det tillbaka till skolbänken igen=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback