Film

Denna dag har blivt väldigt seg, alla har typ legat på sina rum och bara kolat på film eller sovit. men jag tror att vi behövde det, det har varit ganska mycket denna vecka så vi är nog helt slt allihoppa=) Men det blir säkert någon film eller något senare så alla umgås lite idag iallafall. Själv har jag legat och kollat på Beck hela dagen nästan helt underbart måste jag säga, jag bara älskar alla Beck. Men nu har jag ju nästan alla av dom nya filmerna så då är det ju ännu mera kul att jag kan ligga och kolla på dom ju=) Snart är det nog dags att ta sig vidare för att handla något att äta idag, för nu börjar min mage bli hungrig så jag måste nog bege mig iväg snart hihi

Men jag ska nog gå och fixa iordning mig lite och sen dra iväg=)
Puss och hej




image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback