Helg i motala

Fredag: Det var skönt när det blec fredag så jag kunde bege mig till motala. Jag fick åka med Oskar och det var riktigt skönt att slippa ta tåget utan åka bil, underbart måste jag säga. När jag kom hem sprang jag en snabb vända på stan med mamma och pappa för jag behövde en ny jacka eftersom det är så förbannat kallt. Som tur var så hitta jag en jacka som jag verkligen gilla, jag har svårt med jackor, det är jobbigt att hitta någon so verkligen blir bra, men denna jacka är helt underbar. Efter stan blev det en god middag hemma med familjen, mamma gjorde något jättegott med ris och räkor och massor sånnt som bara är gott och vitlöksbröd mums=) Efter maten blev det in till John, Carro, och Lotta. Vi satt hemma hos John och sedan blev det Hugo en sväng, riktigt trevligt var det. Alltid lika kul att bara titta på alla människor som är ute och är fulla=) Kvällen blev verkligen lyckad=)

Lördag
: Det började med en tripp till farmor, jag, pappa och mormor åkte för att hälsa på henne. Det var mycket trevligt att träffa henne igen, det var ganska längesen som jag träffa henne faktiskt. Så det var riktigt mysigt att prata lite med lilla farmor igen. Sen blev det lunch på stan för mig och John, och det blev favoriten buffén på Hugo hihi. Den är lika god varje gång, borde kanske ha tröttnat på den, men man gör inte det. Jag vet inte varför men det är ju så gott. En liten sväng på stan blev det efter maten, sen blev det hem vila lite och sen byta om till fest hihi. John har fyllt och jag fyller snart så vi hade en lite fest för oss. Jag fick en jättefin klänning av John, Boj och memlan den var bara så himmla fin och jag älskar den verkligen. Så tack så hemskt mycket för den jag blev så glad. Efter en stund dör Lotta ocg carro upp och vi satt och prata om allt möjligt mycket trevligt, sen blev det ju självklart harry´s en sväng. Och det var verkligen bara så trevligt, fast det var väldigt mycket folk där. Men det var kul att träffa lite folk och bara prata och ha det mysigt jag gillar det hihi. Memlan dansade på riktigt bra och hon var en aning salongsberusad haha eller vad man nu ska säga om det. Men kvällen blev verkligen lyckad och en gång till Tack så hemskt mycket för klänningen den var helt underbar=) Plumms du är bäst!

Söndag: Julskyltningen var idag och som vanligt jobba jag på den. Jag tycker faktiskt att det är mysigt att jobba då, julstämmningen börjar komma och alla barnen kommer och träffar tomten och ritar söta små teckningar och det är alltid lika kul. Det var faktiskt riktigt myket folk på skyltningen idag fast att vädret var sådär och det är kul att det drar folk. Efter jobbet åkte jag hem med mamma och vi åt mat med familjen mycket trevligt var det och vldigt gott. När vi ätit och var klara åkte jag först en sväng till Sofie och det var mycket mysigt. Sen blev det myskväll med John och Memlan hemma i melis nya lägenhet, den var jättefin. Vi kollade på slalom och prata massor, det var jättekul att bara mysa lite vilket jag gjort hela helgen men det är skönt ibland hihi

Nu ska jag packa klart för imorgon bitti åker jag tillbaka till lilla värnamo igen och det ska bli kul att komma tillbaka till alla där=) Hade så bra alla mina sötisar.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: John

Glöm inte att klänningen även var från Boj

Postat av: Emelie

Tack för en underbar helg hjärtat! Puss

2007-11-29 @ 21:42:35
URL: http://lime1985.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback