Lång dag

Igår var det en lång dag i skolan. vi gick fårn halv nio till halv fem, det som känndes långt var att vi bara satt hela dagen och lyssnade så man var ganska trött i huvet efter liksom. Men men det är som det är, men seg det vill jag lova att jag var igår fy fan=)

Idag ska vi ha hjärt och lungräddning på gympan, det ska bli ganska kul faktiskt. Jag har redan två intyg men det gör aldrig något om man för nyar det lite grann. Det är alltid bra med lite uppreppning, så det är vad våran förmiddag kommer handla om=)

I efter middag blir det malmö gruppen som ska träffas igen. USCH jag orkar inte känner jag, men vi måste. Vi åker ju om en vecka så snart är vi klara med det iallafall. Det är inte det att det ska bli tråkigt, för det ska verkligen bli skit kul att göra något med tåorna, men planeringen, vi blir ju alrdig klara och jg tycker fan vi sliter med det hela tiden. Men men jag tror att det blir skit bra när vi kommer iväg och är klara=)

Nu är det dags för frukost innan skolan börjar=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback