Malmö

Malmö satt vi med hela kvällen igår, ja vi var inte klara föränns klockan var halv tio och det är inte klokt. Varför bilr vi aldrig klara, varför finns det hela tiden tusen saker till att göra. Man kommer bara på emr och mer som man måste ta tag i men snart orkar jag inte mer. Vi var helt slut igår, vi kunde knappt tänka på kvällen när vi kom tillbaka och det var jobbigt måste jag säga. Nu har vi bara att planera reseledarskapet kvar, men det är inte så bara det är massor att styra med och fixa innan vi ska iväg. Så vi ska nog sitta lite ikväll med tror jag, för vi måste skicka in hela rapporten ikväll till våran lärare så hon akn gå igenom allt som vi har skrivit och få allt klart så vi kan kopiera hela häftet och dela ut tll alla vilket är viktigt att dom får det. Det ska vara utdelat denna vecka men det är liksom torsdag idag så ikväll blir det att vi måste göra klart allt, så vi lär väl få sitta hela kvällen igen.

Idag börjar vi inte föränns klockan ett och det känns jävligt skönt, men ändå är jag uppe. Det är ju inte sant för idag hade jag kunnat sova ut lite men jag kan inte sova mer så det är väl bara att går upp och hitta på nått att göra. Jag måste verkligen städa lite idag och så måste jag packa lite, för imorgon ska jag hem och det ska bli så himmla skönt. Det ska bli skönt att träffa alla sötisar där hemma igen=) Så jag måste städa och packa lite idag så Oskar inte behöver vänta på mig imorogn när vi ska åka hem. Jag får ju åka med honom igen och det känns så himmla skönt att slippa åka tåg själv utan åka med med han och dom andra som ska hemåt ihelgen.

Nej så om jag skulle ta tag i allt och inte bara sitta här och hänga=)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback