Måndag och Tisdag

Ja då hade både måndag och tisdag gått. Hihi det går så himmla fort så man hinner ju knappt med. Igår så hade vi mod kurs "Dialog och Mångfald" ganska intressant, men även ganska tufft. Vi fick verklogen veta vilka vi var och vad man klara av i nu läget. Alla satt i en ring och kastade enn stress hjärta till varandra där vi skulle tala om vem vi var och vilka personer som betyder mycket för oss. Det var faktiskt roligt men ändå lite klurigt att prata om sitt liv inför alla lixom, man kännde sig lite väl öppen eller vad man nu ska säga, men det är visserligen väldigt viktigt som fritidsledare att vara öppen och alltid finnas till hands. Så det är nog ganska bra tänning för oss att göra sånn grejer, vi ska ha fortsättningen av kursen på onsdag och det är även avslutningen på kursen, så den var bara två dagar men vi kommer ha mycket erfarenhet efter allt vi har gjort och kommer att göra=)

Idag har vi haft ledig dag, men min grupp som är malmö gruppen var absolut inte lediga. Vi har massor att göra, så vi jobbade mellan tio och fyra idag. Vi måste planera hela resan, och vi ska fixa vandrarhem, aktiviteter i buss och på kvällen alla studiebesök och alla guidade turer. Det låter kanske inte som att det är så mycket men det kan jag lova att det är. Vi är två klasser så sammanlagt är vi 30 stycken som ska åka iväg. Men när vi väl är klara kommer det bli kanon och alla ser verkligen fram imot resan, så jag tror att det kommer bli kalas=) Men som sagt edt är för mycket att göra innan man är klar med hela planeringen, så det är verkligen ett prov för oss, så nu får vi verkligen jobba och fixa iordning tills vi är klar till 100% Men det blir roligt när vi väl är klara och har kommit iväg=)

Nu på kvällen har jag och Jessica fixat lite med kommunal kunskapen och läst lite på fritids kunskapen=) Sen blir det tidigt i säng ikväll för jag är så himmla trött i mitt huvud så jag kreverar snart=)
Men jag hoppas att alla mår bra och tar väl hand om er....jag saknar er redan=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback