Morgon trött

Idag är jag så himmla trött så det går inte att beskriva, fy jag tycker inte om att vara såhär trött. Men jag måste piggna till för vi ska ju jobba med Malmö idag och jag tycker inte om Malmö alls längre, men vad ska jag göra det är ju bara att bita ihop och göra det eller=) Det bara känns som att vi jobbar och jobbar men det inte ger något för vi kommer inre framåt känns det som, men det kanske bara känns så vad vet jag. Men det blir nog bra detta till sist skulle jag kunna tänka mig=) Jag tror bara att alla är lite trötta på det bara, det är ingen som riktigt känner för det just nu, men jag tror att det kommer bli skit kul när vi väl är där, och när vi är klara så tror jag att man känner sig jävligt nöjd med det vi gör nu=) Så det blir nog bra detta ska ni se.

Snön ligger kvar här det har till och med blivit mera snö under natten, så nu kan vi åka pulka om vi vill det=) Det är många barn som åker här i backarna så jag tror att vi kanske tar en sväng snart om det kommer lite mera snö hihihi Det skulle ju vara skit kul om det kom lite mera snö så man kan åka pulka och skidor, det finns en skidbacke här som man skulle kunna åka i lite om man vill. Det tror jag skulle vara skit kul=) Men det är så kallt nu så man fryser bara man ska gå från internatet och in i skolan, så nu är det verkligen vinterkläder på=)

Nej nu måste jag plugga lite innan jag ska ner till Malmö gruppen=)
ciao

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, men det var ju
under den dagen jag menade, ialla fall.. jo skönt att det är bra, men dig alltså..!

Postat av: Leena

Du måste äta vitaminer

2007-11-13 @ 16:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback