Snö överallt=)

Nu har vi snö precis överallt här i värnamo. Herregud alltså det är svin halt ute och självklart så har väl lilla jag halkat ordentligt haha. Jag blir knäpp på mig själv snart, jag har ingen koll på mina ben tror jag=) Men det är väl sånnt som händer. Men det är faktiskt väldigt mysigt att titta ut och se snön som lysser upp lite grann iallafall. Så nu är det vinter kläder på och mössor och vantar, men det är kul att gå ut i snön och bara gå en promenad. Vi var ute och åt idag och sen gick vi en promenad och det var riktigt mysigt måste jag säga, fast det är jävligt kallt och halt. Men till kvällen har vi köpt frukter så vi kan göra fruktsallad och glass och sen ska vi titta på film och bara mysa alla i soffan=) Det ska verkligen bli trevligt=) Men innan vi får titta på film så ska jag tvätta och några ska städa det är väl ändå mindre roligt men ett måste. Så först ska vi ta tag i allt här=)

Men men det blir nog en bra kväll detta med=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback