Söndag

Idag har bara blivit lugn och skön med. Jag har fortsatt kolla igenom alla Beck så jag inte ligger efter i det hihi Jag älskar verkligen dom nya, alla är så bra gjord och man blir faktiskt berörd av dom och arg när man ser dom. Men det är väl det som är meningen med dom kanske vad vet jag, men dom är förbannat bra=)

Pluggat har jag också gjort idag. Vi ska börja med en ny kurs imorgon som heter inernationella frågor som jag tror kan vara ganska intressant. Vi fick läxa där vi skulle läsa första kapitlet och fundera över det. Och det handla om kultur och hur människor beter sig i olika sammanhang och även hur människor firar olika dagar på året. Det verkar faktiskt himmla intressant, och jag tror att vi kommer att lära oss väldigt mycket och vi kommer få olika inblickar i andra kulturer vilket är viktigt sen när vi ska ut och arbete.

Nu sitter jag och väntar på att Iad och Yasse ska komma tillbaka till oss. Dom har haft praktik i tre veckor så det ska bli kul att höra hur som har haft det och vad vi har och vänta oss när vi kommer till den praktiken. Dom har haft admenistrativ praktik, det låter inte så himmla roligt men jag tror att det kan vara nyttigt det med. För vi kommer säkert hamna framför pappersarbeten sen i arberslivet med, så även fast det låter skit tråkigt så är det nog  jävligt bra=)

Nu ska vi laga mat och kolla på ännu en film, men denna gång tror jag inte att det blir Beck eftersom hela våran helg har varit lite Beck=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback