Tillbaka

Vid elva tiden så åkte jag och pappa iväg. Det var helt underbart att åka bil och slippa ta bussen. När vi kom fram till värnamo så åkte vi för att äta, jag tog lax och potatis och pappa tog någon biff med potatis det var hur gott så helst och lyx mat hihi Men det var mysigt att bara sitta och äta god mat. Efter maten åkte jag och pappa till maxi och handla mat till mig imorgon eftersom vi åker till malmö imorgon och vi car tvungna att ha med oss frukost, och då är det lättast för mig att ta med egen mat så jag slipper blanda maten med alla andras. Sen körde han mig till skolan och sen åkte han vidare till malmö=) Det var väl synd att vi inte skulle åka idag för då kunde jag ha åkt med pappa hela vägen ju. Men men det bli nor bara bra detta. Nu ska jag och dom andra i min grupp planera klart det sista inför imorgon och packa så man slipper göra det imorgonbitti, för det tror jag ingen har ork med.

Så nu ska jag ge mig iväg ner till dom andra=)
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback