Barn konventionen

Idag skulle v ha allt klart och vi skulle träna på våran lektion, men det är inte lätt när inte alla är här. Så vi ska fixa mer material till det, men jag är klar med allt mitt så jag vet int riktigt vad jag ska ta mig för nu fram till tolv lixom. Men det kanske reder ut sig detta med tillslut. Men vi insåg iallafall att allt vi hade var för långt så vi måste minska ner det lite grann, men det är inte heller lätte eftersom allt vi ska prata om är viktigt så vi ska försöka enas om  vem som ska minska. Men jag och min vän KG ska minska vårat med 10 minuter så vi hoppas att vi kan hålla den tidsramen, men det borde vi nog göra eftersom jag pratar ju i 110 det vet ju alla haha. Men det ska nog bli bra detta=) Men just nu orkar jag inte så jag hamnade här en liten stund, jag tyckte jag behövde en paus hihi ibland kan man ta det när man har egna lektioner. Men nu ska jag kanske gå tillbaka till min kära grupp och va lite social, jag kan ju vara det fast jag är klar eller hur haha

Hade så bra så skriver jag om ett tag igen tror jag=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: leena

Att vara social är ju din specialité, och jag antar att många med dig är det i din klass

2007-10-02 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback