Bra dag

Idag har vi haft fritidskunskap och vi vart indelade i grupper där vi ska planera aktiviteter. Jag hamnade såklat i den svåra gruppen för min grupp ska planera en malmö resa där vi ska gå på teater och göra studiebesök. Vi ska även försöka få med oss FLU2 för vi vill verkligen umgås med dom ett par dagar. Så vi ska organisera bussresa, vandrarhem, teater biljetter, aktiviteter i bussran och mat stopp, ja i princip allt. Så vi får väl se hur det går, men det ska nog gå bra hoppas jag=)

Nu på kvällen har jag, Ida, Yasse, Kristoffer och Marcello haft gruppterapi för vi hade inget att göra. Det var verkligen super kul. Först skulle vi säga nått positivt om oss själva sen något negativt om oss. Efter det skulle vi säga nått bra om alla andra. Jag fick massor med fin komplimanger.....Jag är en bra vän som bryr mig om alla, jag gör människor glada, jag är snäll och att jag alltid lyssnar och har ett gott hjärta hihi Jag blev så glad, det är så roligt att höra sånna saker och man blir lixom varm inuti när man får så mycket positivt på en och samma gång. Detta kan jag verkligen rekomendera att man gör ibland, för man behöver höra positiva saker plus att det är bra att lära sig att själv säga bra saker på ett bra sätt=)

Nu ska jag gå och lägga mig, och inatt kommer jag sova bra efter denna fina kväll som vi har haft=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback