Data lektion

Ja då hade vi data igen då....det är ju inget roligt alls, jag tror inte att det är så många som tycker det=) Men men det är bara en halvtimme kvar av detta sen har vi lunch och jag är så himmla hungrig nu. Det kurrar i min lilla mage just nu haha Efter maten har vi pedagogik och då ska vi jobba men ett grupparbete som vi ska redovisa v 45. Jag jobbar med Oskar och vi ska ta reda på Jean Piaget hihi Men det är ganska kul att göra lite arbeten med, så detta blir nog en bra eftermiddag haha Och ikväll ska vi ha möte om det som hände i går morse, så kvällen blir väl kanske lite tråkig. Men det är nog viktigt att prata om det som hände, för det är ju inte så bra när sånnt händer eller. Så vi får hoppas på det bästa nu=)

Men jag skriver ikväll och berättar hur det har gott=)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback