Första kvällen hemma

Ja gud vad skönt det var att komma hem lite=) Jag kom hem vid fyra sen åkte ajg och pappa och handlade våran mat till kvällen, mycket gott hihi Sen åkte ajg in till stan och träffade JOhn, Carro och Maria helt fantastiskt att träffa dom igen. Jag har verkligen saknat dom någon otroligt. Vi satt hemma hos John och kollade på Idol, och tråkigt nog åkte Evelina denna gång. Det är synd att det bara är tjejer som ryker hela tiden tycker jag, men men det är så det kan vara inget att göra åt=) Efter Idol belv det en tripp till Hugo, det vart riktigt mysigt, och det var kul att bara vara där och kolla på allt folk som rör sig där inne=) Så hela kvällen vart helt fantastisk=)

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för att sedan åka in och ta en tripp med John på stan=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback