Första tentan=)

Japp idag har vi haft våran första tenta och det var i kommunalkunskap, och som alla vet så är ju inte riktigt det mitt bästa ämne. Men jag klarade den galant och det var så skönt när jag fick tillbaka den....JIPPI vad underbart det är. Det var inget kul men jag klara det.....Eftermiddagen blev fritidskunskap och det var intresant, vi fick vara med och bestämma hur vi ska lägga upp denna termin, vilka studiebesök vi vill gå på och vad vi vill inrikta oss på lite djupare och sånnt. Så vi fick prata i grupper och komma fram till olika förslag och så. Min grupp ville ha mer kris hantering eftersom att det är viktigt för oss när vi kommer ut bland ungdommar och så ville vi kolla lite på olika kulturer, och det var andra som ville det med så det kanske vi kan få göra och det tycker jag öär viktigt att veta lite mera om, för hamnar man i olika situationer så kan det vara bra att veta nått om hur man skulle kunna lösa saker på.  Så denna dagen har bara varit kul hihi FÖR JAG KLARA TENTAN!!!!!!!!!

Nu ska vi kolla på tv och bara ta det lugnt, det är ingen som orkar plugga idag och vi behöver inte göra det eftersom det allt vi skulle gjort denna vecka är klart=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback