Fredag

Det är så skönt när det är fredag och man vet att man bara kan ta det lugnt i helgen, plus att vi inte har så mycket arbeten till nästa vecka. Idag var jag i skolan jag palla inte att ligga sjuk längre så jag tog mig upp faktiskt, mycket bra av mig måste jag nog säga haha Idag har vi bara haft psykologi mycket roligt ämne måste jag säga, men lite svårt med. Men det är väl det som är meningen med att plugga kanske, men det är ju rologt iallafall=) Efter skolan blev det en sväng på stan för vi har en tjej som fyller år imorgon så vi hade lite att fixa med hihi hon var så nyfiken när alla drog till stan, men vi mötte upp henne senare för att ta en fika när vi ändå var på stan lixom, mycket mysigt det med. Kvällen blev en idol kväll så himmla bra är alla i år, men vi blev besvikna när Patrisia åkte ut för hon var verkligen en av dom bästa tycker jag. Hon har så fin sång röst, jag tyckte inte hon skulle åka ut såhär tidigt faktiskt. Det finns dom som jag tyckte var sämre än henne, men men så är det ju tyvärr. Men alla är grymt bra, men någon måste ju lämna varje vecka. Nu hoppas jag på Amanda, Cathania, Kristoffer och Mattias. Bara dom är kvar till slutet är jag väldigt glad faktiskt=) Annars har det väl inte hänt så mycket idag tror jag inte, det har mest varit en lugn dag och kväll och det är så himmla skönt.

Nu är det dags för sängen för mig=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback