Helgen

Ja denna helg har varit mycket trevlig måste jag säga. Jag och Pernilla tog en tripp till motala=) På fredagen åt vi först middag med familjen, för att min kära far skulle åka till Afrika igen och jobba. Så mamma hade lagat jättegod mat till oss=) Sen kollade vi alla på idol, och tyvär åkte ju Anastasia ut. Hon sjöng inte så bra denna gång men hon brukar vara bra så det var tråkigt att hon sumpa allt för att hon hade en dålig dag. Men men sånnt är det ju i denna tävling. På kvällen drog vi in till stan och träffa John och Maria, vi gick först en sväng till hugo och sen blev det harry´s, det var riktigt trevligt. Vi träffade mycket roligt folk då, så fredagen vart en lyckad dag!

Lördag vart det först en tripp till stan där Pernilla shoppade loss ordentligt, hon hittade verkligen massor med fina saker. Sen åkte vi runt lite så hon fick se lite annat av stan än bara stan lixom, så hon ville se slussarna som hon var ganska faschinerad av hihi.... Sen åkte vi hem och åt mat igen vilket vi gjorde hela tiden känndes det som. Efter maten åkte vi till min faster för att se hur det var med henne och så, vi fick massor med gott fika där så vi åt igen hahaha Kvällen blev hos Maria som precis har fyllt år så vi firade henne. Sen blev det harry´s igen, det var verkligen super kul. Alla var verkligen där så jag han prata lite med alla och det var skit kul. Pernilla dansade på riktigt ordentligt men hon hade också jättekul och det är ju viktigast. Sen var det så himmla kul att umgås med John igen jag saknar verkligen honom=) Så lördag kväll vart också jättebra!

Idag åkte vi tillbaka till skolan, det var faktiskt skönt att komma tillbaka och träffa alla här igen. Vi hyar haft film kväll och vi har kollat på Beck det tysta skriket ruskigt bra måste jag säga. Alla tyckte att den var bra, så det är skönt att folket här gillar Beck med, för alla vet ju att jag älskar Beck hemma eller hur hihi Så nu är det bra att dom gör det här med så jag har någon att kolla på det här med hahaha MEn annars har vi alla bara latat oss för alla är ganska sega efter helgen=)

Nu ska jag krypa ner i min säng så jag orkar skolan imorgon=)
Natti natti


Kommentarer
Postat av: cic

hej gumman. kul att se dej i lördags.. va på tok för länge sen. och du behöver inte vara rädd för mig,ja är inte lika galen som jag ser ut,lr jo kanske.. tihi.. men ja en tjej söt som du skulle jag aldrig bli arg på lr göra illa. även om de kokar ur mina öron. grattis till tentan,håller tummarna för dej här hemma ska du veta. är så stolt över att du flytta och klarar dej så bra! :) kramar Cicci

2007-10-08 @ 20:33:47
Postat av: Sanna

Hej vännen=)
Ja detsamma, det var verkligen jättekul att träffa dig med. Tack så mycket vad söt du är=) Tack igen gumman det är kul att höra. Hur är allt med dig då? Hur lever livet där hemma? Tack för ditt fina inlägg jag blev verkligen jätteglad.
Kram Sanna

2007-10-09 @ 07:31:05
Postat av: cic

Va så lite sanna :) skratta när jag hörde att du vart lite rädd för mig,igen. jo här hemma är det som vanligt du vet jobb och allt de vanliga. ska snart träffa sofie och emelie och gå en promenad. hur är det hos er? hinner du med allt och ändå har lite fritid? kramar

2007-10-09 @ 15:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback