Hemma idag med=(

Ja nu börjar detta bli riktigt tråkigt, jag har varit hemma idag med. Men jag hade inte orkat med skolan idag heller så det kanske var lika bra att stanna hemma, men det är så lång tråkigt att ligga här själv ju, det finns ju inget att göra. Mina söta klasskompisar kom upp med pannkakor och sylt till mig hihi Dom är så gulliga mot mig och det var riktigt gott faktiskt måste jag säga.  Så lite uppmuntrad blir man iallafall och det är ju mycket nice det=) Men imorgon blir det skolan även om jag är sjuk för jag pallar inte att ligga här som ett mähä, så nu måste jag tagga till mig och se till att blir frisk så jag kan ta mig från internatet.

Nu ska jag plugga lite så jag får nått gjort här=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback