Innebandy

Japp hela förmiddagen har vi haft idrott och det blev innebandy, vilket inte riktigt är min sport va men det var ju tvunget att gå. Vi spelade fem matcher på tre planer så alla var indelade i smågrupper, så det var ju ingen som fick vila för vi växlade hela tiden. Det var sju minuters matcher och vila två minuter efter, fy fan vad jobbigt det var, men det är ganska kul med, alla i klassen är bra så vi puschar varnadra hela tiden. Men jag som är ganska liten vart ju ner sprungen totalt, jag flög in i väggar och fick klubban i huvet och hårda bollar på bena, jag orkar inte stå imot när en bjässe kommer rusande och springer rätt in i mig, så då vart det väggen hahaha Men det var kul så det gjorde inte så mycket, har lite ont i kroppen nu men det går ju över. Men mitt lag förlora alla matcher och jag tror att jag tar på mig edt denna gång=) Nästa onsdag ska vi leka lekar och Läraren delade in alla i små grupper och så ska varje grupp ha en lek till nästa gång.... och vet ni vad jag hamnade i gruppen som kallas grodorna hahaha jösses grodorna. Alla hade djur på sina grupper och det var våran lärare som hade hittat på alla namnen, jag säger bara GRODOR hahaha Men det blir nog kul detta med=)

Nu måste jag kila för vi ska öva inför barn konventionen på fredag. För på fredag är det dags för redovisningen på 100 minuter=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback