Lördag i Motala

Dagen började med en sväng på stan med John och Maria, mycket trevligt. Vi var på och lunchade på Hugo, alla tog en buffé det var så gott att äta det. Det var så längesen jag åt den buffén, det var helt underbart. Sen gjorde John en synubdersökning och fixade ett par riktigt snygga bågar, helt underbara var dom. Medan John gjorde undersökningen så följde jag med Maria till din sko, men det blev som vanligt inga skor. Mrn det vart lite shoppning på gina henne iallafall. Men det var väldigt trevligt att gå en sväng på stan=)

Kvällen blev hos John med en massa schlager mycket trevligt, bästa bandet är ju absolut 2000 hihi Jag bara älskar det=) Maria dök upp lite senare, och då hälde hon i sig sprit, och så blev det fullt ös för henne. Vid tolv vart det Harry´s och det var ganska lång kö, men det gick fort ändå. Men väl inne på harry´s så vart vi ganska besvikna, för det var för mycket folk och det var för lång kö för att änns komma fram till baren. Så det var inte så kul. Men det var jättekul att träffa alla igen och umgås med John och Maria=) För jag har verkligen saknat er=)
Jag röstar på schlager hela kvällen nästa gång=)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: John

Ja för något mer Harrys blir det inte. Jävla Skit ställe

Postat av: caroline

Att ni inte ringde mig när ni skulle luncha? Eller ni kanske ville umgås ensamma? Jaja, svar på din kommentar: Jag mår bara bra, du då?

2007-11-12 @ 19:05:35
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback