Lördag

Ja då var det lördag mycket trevligt. Vi sov till typ halv tolv idag, alla behövde sova ut lite=) Sen var jag och Ida och handla mat, det blev cornfärs med ris och sallad mycket gott faktiskt. Det är bra med Ida för hon ser till att vi äter varje helg och hon lagar alltid mat till mig för alla vet ju att köket inte är min bästa vän, så hon lagar maten och jag tar hand om disken haha Diska kan jag faktiskt göra. Sen blev det kaffe och glass till efterätt mums vad gott det var. Annars har vi bara latat oss framför tvn helt underbart. Nu ska alla vila lite sen blir det lite fest för Karin som fyller 22 år idag=) Så det blir nog en trevlig kväll hoppas jag på=)

Men nu ska jag vila lite innan jag måste börja göra mig iordning=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback