Ojoj

Vilken vecka detta har varit, jag är helt totalt slut i huvet och kroppen. Jag höll på att somna idag på en lektion vilet inte är så bra, så jag fick rita för att hålla ögonen öppna hihi men det är väl sånnt som händer kanske, men det är ju självklart inte så himmla bra. Men veckan har ändå gott snabbt tycker jag, det känns det var måndag igår. Men det är skönt att vi har vissa kurser klara nu, för då kan man börja om på lite nya grejer när vi kommer tillbaka. För imorgon åker ju alla hem för att ha inläsningsvecka, så vi har fått massor med uppgifter som vi ska göra nu under en vecka men vi måste göra dom hemma. Så det ska bli skönt att komma hem hihi Och det är skönt att vara hemma lite längre denna gång även fast jag kommer vara tvungen att plugga massor så ska det ändå bli skönt att kunna träffa folket hemma=)

Så nu ska jag packa klart sen blir det att hoppa ner i sängen=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback