Seg dag

Denna dag har varit otroligt seg måste jag säga. Det har varit många trött själar idag, men det är väl inte så konstigt med tanke på det som hände igår morse. Så det har varit en mycket tuff dag för alla och det är väl inte riktigt någon vad jag vet som har kännt att dom verkligen har orkat. Jag har defenitivt inte orkat med dagen idag tyvär, men det är sånnt som händer och vi får väl hoppas att man är mer motiverad till att göra saker imorgon och att man har ork till att göra saker kanske=) Men men vad ska man göra det är bara att tagga till och komma igen. Idag fick vi iallafall jobba med våra grupparbeten på pedagogiken och det är väldigt bra att vi fick göra det, för vi behövde komma igång med det. Eftersom redovisningen ligger veckan efter lovet så har vi inte möjlighet att jobba ihopp på lovet. Så jag ch Oskar ska försöka bi klara innan lovet, för då har vi bara att gå igenom det när vi kommer tillbaka och sen redovisa det. Men det känns som att vi har kommit en bit iallafall och vi vet vad vi ska göra, så när vi kollar på det känner båda att vi kommer bli klara med det innan=) Så det känns väldigt positivt.

Men nu ska jag ta tag i detta så jag kommer en bit i dag. Ikväll ska vi ju ha möte om den lilla pizza branden och efter det har man nog ingen lust att sätta sig med allt. Men jag skriver senare och berättar om vårat lilla möte, vi får hoppas att allt reder ut sig till det bästa=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback