Sjuk hela dagen

Ja fy idag kunde jag inte gå till skolan vilket var riktigt skit tycker jag. Det är så j'vla tråkigt att ligga här upp ensam på internatet, visst jag var tvungen att vila mig usch. Men det värsta är att jag nog måste vara hemma imorgon med för som jag känner mig nu så pallar jag verkligen inte att gå till skolan. Jag har sovit halva dagen och kommer nog vara tvungen att göra det imorgon med. Så jag ska snart sova igen tror jag för jag är så trött och hänig. Men jag måste frisk till på fredag för då har vi psykologi och det vill jag faktiskt gå på, och jag måste gå på det. Man ska inte missa för mycket, jag vill inte vara efter i skolan redan så jag måste nog tvinga mig till det om jag är sjuk hihi

Men nu väntar Idag på att vi ska fixa tvätten så jag måste gå nu=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback