Skönt att vara hemma

Ja nu har man ju snart varit hemma halva tiden av denna inläsningsvecka=) Men inte har man fått för mycket gjort på allt haha Jo vars jag har faktiskt varit ganska duktig=) Men det är ganska svårt det vi ska skriva om lixom, butget, och hur kommunen sköter motala och hur fritids sköter allt och hur arbeten i sig fungerar, ja ni hör ju själva det är ju inte för intressanta grejer vi fått med oss hem=) Men vi måste ju fixa det och det kommer vi att göra men det är varken lätt eller roligt att göra. Men jag ska ju på intervjuer imorgon så jag hoppas att jag får svar på alla mina frågor så jag kan fixa klart arbetet nu, för jag vill bli klar så jag kan göra massor roligt dom sista dagarna på det så kallade lovet hihihi

Men det är väldigt skönt att vara hemme faktiskt, det är kul att träffa alla människor igen=) John min lilla plumms har jag ju saknat=) Men det är så roligt att träffa alla och bara njuta av att umgås med alla mina älskade vänner igen=) Sen är det ju även skönt att vara hemma med familjen igen, och få ruiktigt god mat, och bara bli ompysslad här hemma=) Så det är underbart att komma tillbaka och bara vara=)

Men nu är det dags för mig att krypa ner i sängen så att jag är pigg ich fräsch till intervjuerna imorgon=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback