Söndag

Åååå vilken mysig söndag vi har idag=) Vi har städat våra rum idag, och det behövdes verkligen kan jag lova. Det såg ut som jag vet inte vad, nen dammigt var det usch och fy. Men nu luktar det verklogen gott och det är väldigt fint här=) Sen har jag och Ida lagat mat och kollat på Gilmore girls hela eftermiddagen hihi det är bara så bra. Och det är skönt att kolla på det när man är trött och seg, men vi borde inte vara det för vi har sovit och vilat hela helgen så vi borde vara så pigga, men vi är verkligen inte det=) Men det är skönt att bara vara. Ikväll blir det skräckfilm för oss alla hihi, hoppas vi kan sova efter den, alla som sett den säger att den är skit bra och väldigt otäck. "white noise"  heter den. Jag hoppas verkligen att den är bra, för dom flesta som vi har sett är b filmer, så alla hoppas på denna nu. Annars är allt bara bra här=)

Nu är det det bäst att jag går ut till dom andra, för dom väntar på mig nu=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback