Stor redovisning=)

Idag har  vi haft den stora redovisningen om barn konventionen, vi hade den för behandlingspedagogerna. Det gick bara så himmla bra, vi är verkligen skit nöjda med det vi gjorde=) När vi prata med dom så tyckte dom att det var bara så bra och dom vile att vi skulle fortsätta, så att dom skulle få mer info om allt detta, så vi var riktigt glada efter detta. Vi var bara för nervösa innan, jag sov inte mycket inatt för att jag var så nervös, och jag kunde knappt äta frukost eftersom jag kännde mig helt yr och mådde illa, men det var ju bara onödigt att vara så nervös nu när det gick så bra som det gjorde hihi Jag är så glad att jag klarade av det=)

Nu under eftermiddagen har jag kollat på den nya Beck filmen. Herregud vad bra den var, vilket jag oftast tycker, men denna var grym, men hemsk. Jag blev faktiskt ledsen av den, men det kanse beror på att jag älskar Beck filmerna så mycket. Nu ska jag titta på flera tror jag, jag saknar boxen som jag lånade av memlan. För nu vill jag bara se alla hihi Men denna var nog än av dom bästa tror jag, jag tycker alla ska se den, den var grymt bra gjord och det var en bra handling i den och man blir berörd av den. Nu hoppas jag att alla tittar på den och ger den en chans. Gud vad bra den är jag kanske måste titta på den igen senare ikväll efter idol.

Nu ska jag och Ida laga tacos, vi är jätte hungriga nu så vi känner att dedt börjar bli dags, plus att alla nog ska äta innan idol och vi vill inte köa till köket idag=) Sen blir det bara en lugn kväll med tv och filtar och godis hihi En riktig myskväll, vi känner att vi behöver det ikväll=)
Jag skriver kanske senare=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får gärna låna boxarna igen om du vill ;) Saknar dej Bengan. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback