Torsdag

Ja igår häned väl inte speciellt, alla var skit trötta och hade väl inte så mycket ork till kommunalkunskapen hela förmiddagen=) Men det gick ganska bra, det var en politiker som var och hade föreläsning för oss så tiden gick väl lite fortare, problemet är väl att jag inte förstår det ämnet plus att det ärså svårt lixom. Men det är bara att bita ihopp, efter lovet är vi ju klara med det, vi ska bara lämna inte det stora arbetet efter lovet sen är kommunlakunskapen borta.

Eftermiddagen var vi på teater "Black bird" hette den, mycket bra gjord måste jag säga. Det handla om våldtäkt på bran och det är ju vidrigt. Så man vart väl ganska arg när man såg den men ändå så var den bra jag vet inte. Det handla om en tjej som söker upp en gubbe som hade våldtagit henne när hon var tolv, han var då runt 40. Gubben var hennes pappas vän så han hade varit mycket hemma hos flickans familja. Ja han hade väl tagit med henne bort från stan över en natt och ingen visste det, och där hade han väl gjort det med henne, sen försvann han och hamna senare i fängelse. Nu jobbade han och hade bytt namn för han ville väl inte bli hittad, men hon hitta honom och ville veta varför han hade lämnat henne där, för hur det än var så hade väl hon varit kär i honom då, och ville väl veta, plus att hon nog fortfarande ville vara hos honom på nått sätt. Så den var sjuk men samtidigt väldigt bra, för det är väl tyvärr så som det kan bli. Men man vart lite äcklad av det fast ändå inte, nja jag vet inte har svråt att förklara det=)

Nu ska jag ner och äta frukost, sen är det redovisningen=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback