Vilken tråkig dag

Idag har varit en lång och seg dag måste jag säga. Min grupp på barn konventionen samlades vid halv nio för att vi behövde gå igenom lite inför redovisningen nästa fredag, för vi har inte så många fler tillfällen som vi kan samlas alla och gå igenom allt som vi måste ha klart. Sen skulle vi ha data klockan elva, för vi började egentligen inte föränns då, men när vi kommer dit så är våran lärare sjuk så vi hade ingen lektion då tyvär, så vi hade kunnat sova lite längre . Men det kanske är skönt att komma upp med vad vet jag. Eftermiddagen blev åedagogik vilket känndes som en lång lektion fast den bara var en timma, men jag har varit så himmla trött idag så jag har knappt kunnat tänka klart. Inget bra alls när man är så trött för man kommer inte ihåg så mycket av dagen då. Men jag får väl hoppas att dom andra var lite mer på gång idag än vad jag var så kanske jag kan ta lite hjälp av dom hihi Ja nehe men det ska nog gå bra tror jag=) Nu ska jag plugga barn konventionen för vi har en redovisning till som vi ska göra imorgon som jag är klar med men jag måste nog träna lite till och läsa på lite för jag vill inte stå där framme som ett fån och inte veta vad jag ska säga. Så jag tror det är bäst att jag läser på det lite mer så jag är helt säker på vad jag gör hihi

Men det är bäst att jag tar tag i allt nu innan jag blir för trött så jag inte orkar göra något=)
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback