Data

Ja nu sitter vi på datakunskapen inget roligt alls, Kurt var ganska sen idag så vi trodde först att vi inte skulle ha någon data men ack så fel vi hade han dök upp här iallafall=( Men men det är bara att köra ett pass nu. Efter datan är det lunch sen är det eget arbete för våran lärare har dragit med sig behandlinspedagogerna till stora mosse för en överlevnadskurs, det var där vi hade vårat läger hihi stackas dom det är ju inte så kul där direkt, plus att det är förbannat halt så man slår sig ju ändå bara haha Men dom får säkert trevligt hoppas vi på, dom var inte för positiva imorse men det blir nog bra när dom kommit iväg eller=) Jag hoppas dom får det riktigt kul, dom slapp ju regnet iallafall.....Nu ska vi gå igenom nätet med Kurt TJOHOOOOO


Det är bäst att vi lyssnar lite nu kanske=)
Puss


Kommentarer
Postat av: John

Man saknar dig bara mer nu när man fick träffa dig igen. Om sanningen ska fram är det lite jobbigt att läsa din blogg just nu....

Postat av: Sanna

Hej plumms=)
Jag saknar dig med, det var jättekul att träffa dig igen och jag håller med dig jag saknar dig mer nu oxå efter att vi träffades=)
Puss

2007-09-17 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback