Fredag och Lördag

Igår kväll var klassen iväg på bowling mycket roligt. Vi var 11 stycken så det var ca hälften plus att våran lärare och hennes man var med, det var verkligen skit kul att dom ville komma. Jag spelade med kristian, Jonatan och Karin vi var verkligen ett bra team, vi peppade varandra och vi skrek så fort det gick riktigt bra för någon av oss. Själv gjorde jag två strike och fyra spärr så det var kanske inte så illa, men det var ju inte skit bra heller, men vi hade så kul och det är väl det som är det viktiga i det hela=)

Idag har vi bara tagit en lugn dag. Jag och Ida var en sväng på stan och så fikade vi lite mycket mysigt måste jag säga. Sen blev det väldigt många avsnitt av gilmore girls mycket bra serie=) Kvällen blev först hos Kristoffer och hans rumskompis, dom gjorde pannkakor med glass som jag inte kunde äta tråkigt men men. Kan ine äta så ofta med alla så för det är svårt att hitta nått till mig, men dom hade köpt glass till mig och det var väldigt gulligt tycker jag=) Sen blev det sing stare mycket roligt, men lite pinsamt första gången för vissa hade man ju typ inte träffat innan. Men det gick faktiskt ganska bra. Och det var roligt att göra nått sånnt här. Så denna helg har vi gjort mycket men det har bara varit kul.

Nu är det dags att krypa ner i sängen, för imorgon ska vi plugga=)
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback