Friskis och svettis

Ja då har jag och Jessica precis varit på friskis och svettis pass fy fan vad jpbbigt det var idag. Varken hon eller jag kännde för det men vi kännde att vi var tvungna att göra det, ingen av oss har varit för aktiva denna helg så det var bara att köra. Och det var så mycket armhävningar och sittups så det går inte att beskriva vilken träningvärk vi har fått redan, jag kommer inte kunna bära något imorgon. Men det känns nyttigt nu iallafall och det är väl det som är meningen med det hela=) Nu har vi ätit nudelwok hur gott som helst var det. Så mätt och nyttigt känns det ikväll hihi

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi gå till willys för Jessica ville handla så jag ska följa med som sällskap=)
Puss och kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback