Hemma

Ja i fredags åkte jag hem för att träffa alla igen. Det var så skönt att komma hem måste jag säga=)
Jag kom hem vid fem och då vart den en lite promenad med Ronja hel mysigt att träffa den tjejen igen alltså. Hon körde hem mig sen så jag kunde träffa familjen lite oxå jättemysigt var det, mamma hade precis kommit hem från Spanien så hon var jättebrun och fin. Kvällen blev terrassen med John, Carro och Maria det var så jävla roligt att se dom igen. Och Hugo var den samma men det är alltid lika kul där. Jag har verkligen saknat er=)

Lördag blev personalfest med synsam gänget det var också galet roligt. Dom hade ordnat femkamp där vi fick hoppalängd, kast kula, boll i hink, dragkamp och tipspromenad, mitt lag van hihi. Det var riktigt kul och väldigt god mat. Vi fortsatte festen fram till ett, vi dansade och sjöng och var igång hela natten det var riktigt kul. Jag fikade även med Sofie på dagen det var helt underbart att träffa henne igen=)

Söndag träffade jag dom från USA hel kul har inte sett dom på flera år så det var verkligen ett riktigt kärt återseénde måste jag säga. Vi var och fikade hos Jessica och prata med dom, dom är sånna underbara människor så det finns inte. Ja det var verkligen kul att se dom, sen att min engelska behöver bättras på lite det tar vi en annan gång=) Eftermiddagen blev att åka tillbaka till skolan och det var skitkul att komma tillbaka hit och höra om alla bravader ihelgen=) Jag har faktiskt saknat dom ihelgen=)

Men nu måste jag iväg och äta frukost=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback