Innebandy

Japp ikväll har jag spelat innebandy och herregud vad jobbigt det var. Killarna kör ju så hårt och jag har inte den kraften som dom har så mina bollar kommer ju inte iväg så långt som deras gör men men det gick ganska bra och det var faktiskt kul men det var jobbigt också. Vi spelade nästan i en och en halv timma så det är ganska långa pass som dom kör, men det är ändå skönt att göra lite mer på kvällarna än bara läsa hihi men det är kul det med. När innebandyn var slut gick vi och handla lite för vi var ganska hungriga efter. Och sedan vart det idol som alla kvällar och det är så skönt att dom flesta vill kolla på det tycker jag faktiskt.

Nu är det sängen som gäller för mig annars orkar jag inte med hela dagen imorgon!
God natt och sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback